V této sekci bych se chtěl zabývat víceméně tímto vozidlem. Začli bychom základními technickými parametry...
MOTOR | |
typ | benzinový |
počet válců | 4 |
vrtání | 79,37 mm |
zdvih | 111,12 mm |
zdvihový objem | 2199 ccm |
kompresní poměr | 6,5 : 1 |
výkon („actual“) | 60 HP |
při | 4000 ot/min |
max. krouticí moment | 15 kpm |
při | 2000 ot/min |
Rozvor | 2032 mm |
Rozchod | |
při použ. normálních diskových kol | 1225 mm |
při použ. dělených diskových kol | 1245 mm |
Celková šířka | 1575 mm |
Celková délka | 3353 mm |
Celková výška (při normálním zatížení) povrch kapoty se sklopeným štítem | 1016 mm |
povrch volantu | 1302 mm |
s nasazenou střechou | 1772 mm |
Váhy | |
max. užitečné zatížení | 360 kg |
max. váha přívěsu | 450 kg |
pohotovostní | 1045 kg |
celková | 1405 kg |
Náplně | |
palivová nádrž | 56,8 l |
motor | 3,8 l (při výměně) |
chladicí soustava | 10,4 l |
převodovka | 0,7 l |
redukční převodovka | 1,4 l |
diferenciál přední nápravy | 1,2 l |
diferenciál zadní nápravy | 1,2 l |
miska čističe vzduchu | 0,7 l |
brzdový systém | 0,4 l |
© 2012 Všechna práva vyhrazena.